Повернення та обмін
Умови обміну/повернення товару належної якості
З питань обміну або повернення товару зв'яжіться з нами зручним для Вас способом:
- тел. (098) 196-44-71
- E-mail info@tehnomir.dp.ua
- за адресою, м.Дніпро, Енергетична 9
Повернення товарів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів»:
В законодавстві України зазначені дві причини, за якими покупець може здійснити повернення або обмін придбаного товару:
- Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з певної причини не влаштовує покупця.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості здійснюється за таких умов:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачу разом із придбаним товаром.
Роз’яснення:
Не використовувався: Вся продукція є новою і не використовувалась раніше. Цей стан не повинен змінюватися, а сліди використання мають бути відсутніми. Магазин має право відмовити покупцю у поверненні товару за порушення цього пункту.
Товарний вигляд: Новий товар постачається у заводській упаковці, що є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що пошкодження елементів упаковки не рекомендується! Також не повинно бути потертостей, подряпин та пошкоджень на виробі.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Цей пункт також стосується товарного вигляду. У разі втрати будь-якого з документів, інформаційних даних або пошкодження пломб на товарі повернення неможливе. Для повернення необхідно надати оригінал товарного чека, а також гарантійний талон для повернення коштів.
Аксесуари та додаткові приналежності: Поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткові приналежності. Якщо є сліди розпакування або спроби повторного пакування (особливо це стосується поліетиленової упаковки або блістерів) – повернення товару неможливе. Оптимальний спосіб уникнути складнощів у майбутньому – це перевірити товар у присутності кур'єра або менеджера магазину.
У разі, якщо товар був доставлений кур'єрською службою «Нова Пошта», його слід перевірити у присутності працівника служби під час отримання.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку і в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару у розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що виконує вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повний і актуальний текст Закону України «Про захист прав споживачів».
Якщо товар був доставлений покупцю за допомогою кур'єрської служби («Нова Пошта») і необхідна зворотна доставка, в такому разі оплата послуг кур'єрської служби здійснюється покупцем